میادین میوه و تره‌بار پایتخت برای تامین محصولات شب عید بسیج شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به تامین محصولات برای ایام پایانی سال اعلام کرد: علاوه بر توزیع اقلام تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار، تلاش می شود مایحتاج شهروندان را با کیفیت مطلوب و قیمت مصوب عرضه کنیم.

به گزارش ایرنا از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، «سیدسعید راد» روز شنبه در جلسه شورای معاونان این سازمان بر نظارت دقیق بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار و پیگیری برای برطرف کردن اشکالات احتمالی در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند، تاکید کرد.

وی ادامه داد: در سیستم‌های اقتصادی، سلامت و صلابت دو اصل مهم است و با توجه به این اصول، جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان در میادین، هدفی است که همواره در جهت ارتقای آن تلاش می‌کنیم.

راد با بیان اینکه میوه‌هایی همچون سیب و پرتقال و انواع آجیل از جمله محصولاتی هستند که تدابیر ویژه‌ای برای فروش فوق‌العاده آنها در میادین میوه و تره بار از نیمه اسفند تا پایان سال اندیشیده شده است، تصریح کرد: علاوه بر بررسی کیفیت و قیمت محصولات، مباحث بهداشتی نیز از سوی کارشناسان بهداشت مستقر در میادین و ناظران بهداشتی که از ستاد به این مراکز اعزام می‌شوند، مورد توجه مضاعف قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه اصلاح اصولی و حرفه‌ای سیستم‌ها از جمله راهکارهایی است که برای ارتقا و پیشرفت هر بنگاه اقتصادی و سازمان خدماتی ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: در انجام فعالیت‌های جاری و پروژه‌های عمرانی همچون ساخت و نوسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار، موضوع دقت، سرعت و کیفیت، همزمان با صرفه‌جویی حداکثری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش ایرنا، در کلانشهر تهران بیش از ۲۴۰ میدان و بازار میوه و تره بار در پایتخت فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha