۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 84228171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت کرونایی مازندران به شدت شکننده است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رنگبندی‌های کرونایی نباید موجب عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم شود گفت: وضعیت کرونایی استان به شدت شکننده است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان  در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان افزود: خوشبختانه با همت همه دست اندرکاران و همراهی مردم و اصناف، پیک بیماری در مازندران کنترل شده و تعداد شهرهای نارنجی از ۱۵ به هفت شهر کاهش یافت.

وی اظهار داشت: هر یک از اعضای ستاد، متولی یک بخش هستند و باید نظارت ها را در زیر مجموعه های خود دقیق و باجدیت اجرا کنند.

استاندار مازندران گفت: فرمانداران شهرستان ها آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع ، اماکن عمومی، کارگاه و واحد های کاری را بررسی و بر فعالیت آن ها نظارت بیشتر داشته باشند.

حسین زادگان بیان داشت:  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می شود پس اولویت اول ما تشدید نظارت های دقیق بر پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: اگر می خواهیم وضعیت کنونی حفظ شود باید با همکاری و همیاری همه ی اقشار با رعایت پروتکل ها از خیز و فراگیری موج چهارم جلوگیری کنیم.

استاندار با تاکید بر این که دهیاران در روستاها از برگزاری مراسم عزا و عروسی جلوگیری کنند، تصریح کرد: حضور و تجمع افراد در پارک ها و پارک های جنگلی ممنوع است و فرمانداران، بخشداران و دهیاران نظارت بیشتر داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha