۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84228253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکوچیچ: «محرم» جوان اما بسیار باهوش است

۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۸
کد خبر: 84228253
اسکوچیچ: «محرم» جوان اما بسیار باهوش است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند ماه پیش که در اصفهان بودم با محرم نویدکیا جلسه حضوری داشتم؛ او جوان اما بسیار باهوش است.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه کادر فنی خود دیدار سپاهان و استقلال را از نزدیک تماشا کرد.

او بین ۲ نیمه این دیدار در گفت‌وگویی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که به اصفهان سفر کردم. قطعا باشگاه سپاهان باشگاه باسابقه‌ای در فوتبال ایران است. مقابل سپاهان چند بار مربیگری کرده‌ام.

وی درباره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان الگوی خوبی برای بقیه تیم‌ها است. بازیکنان جوان و مستعد زیادی در این تیم حضور دارند. من بسیار چیزهای زیادی درباره بازیکنان ارزشمند سپاهان شنیده‌ام.

اسکوچیچ درباره محرم نویدکیا گفت: چند ماه پیش که در اصفهان بودم با محرم نویدکیا جلسه حضوری داشتم. او خیلی جوان اما بسیار باهوش است. بعضی اوقات صحبت‌هایی می‌شود اما باید به مربیان جوان زمان داد تا پخته شوند. فکر می‌کنم الان بهترین زمان است تا مربیان جوان بیایند و خودشان را نشان بدهند. بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم باید به تیم کمک کنند و انرژی بگذارند.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان در پاسخ به این سوال که چه تعداد بازیکن از سپاهان به تیم ملی دعوت می‌شود اذعان داشت: این سوال تنها مختص سپاهان نیست و باید به صورت کلی پرسیده شود. بازیکنان جوانی هستند که من به آنها علاقه‌مندم و در این فصل توقعات هواداران سپاهان را برآورده کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha