۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84229803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم جوانان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور ورزش دوگانه مردان سوم شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان زنجان، گفت: زنجان در رقابت‌های قهرمانی کشور دو اتلون "دوگانه زمینی" مردان جوان، مقام سوم را کسب کرد.

رسول مشهدلو، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پیکارها که روز یکشنبه /۲۶ بهمن ماه/ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به میزبانی اصفهان و در  پایگاه چهارم هوا نیروز و به صورت انفرادی و تیمی، برگزار شد، تیم های اصفهان و آذربایجان‌شرقی به ترتیب عناوین نخست و دوم را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: در این رقابت ها که در مسافت اسپرینت "پنج کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲/۵ کیلومتر دو" در ۲ رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد، تیم اصفهان در مجموع با زمان ۲ ساعت و ۳ دقیقه و ۳۹ ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، آذربایجان‌شرقی با زمان ۲ ساعت و ۶ دقیقه و ۵۵ ثانیه دوم شد و زنجان نیز با زمان ۲ ساعت و ۸ دقیقه و ۱۳ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

مشهدلو افزود: تیم زنجان با ترکیب امیر تاران تبار و بهزاد قربانلو در رده سنی بالای ۲۱ سال، بهروز تیموری در رده امید و مهدی انصاری و محمدرضا عباسی در رده جوانان، راهی این پیکارها شد اما نتواست در رده سنی امید و بزرگسالان صاحب مقام شود.

رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان زنجان گفت: علی مشهدلو  از قهرمان صاحب نام این رشته ورزشی نیز به عنوان مربی و سرپرست، ورزشکاران اعزامی زنجان به این رقابت ها را هدایت و همراهی کرد.

به گزارش ایرنا، تیم زنجان در رقابت‌های قهرمانی کشور دو اتلون "دوگانه زمینی" بانوان رده سنی بالای ۱۹ سال که جمعه /۲۴ بهمن ماه جاری/ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در محل پایگاه چهارم هوا نیروزبه میزبانی اصفهان برگزار شد تیم اصفهان در مجموع با زمان ۳ ساعت و ۴۱ دقیقه و ۳۴ ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت،  زنجان با زمان ۴ ساعت و ۲۱ دقیقه و ۴۸ ثانیه دوم شد و چهارمحال و بختیاری نیز با زمان ۴ ساعت و ۴۸ دقیقه و ۲۵ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز فاطمه میریان از اصفهان با زمان ۱ ساعت و ۹ دقیقه و ۷ ثانیه به مقام نخست رسید، زینب نوروزی از زنجان با زمان یک ساعت و ۱۴ دقیقه و ۳۳ ثانیه دوم شد و زهرا رئیسی از اصفهان نیز با ۱۸ ثانیه اختلاف از ورزشکار زنجانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

زینب نوروزی، فهیمه رضایی و لیلا عبدی، ورزشکارانی زنجانی اعزامی به این رقابت ها بودند که عطیه طریقی به عنوان مربی و سرپرست، تیم اعزامی زنجان به این پیکارها را هدایت و همراهی می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha