امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در انتخابی المپیک

تهران - ایرنا - «یونس امامی» نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در پیکارهای انتخابی المپیک در کشور قزاقستان شد.

به گزارش ایرنا،  رقابت‌های انتخابی درون اردوی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم به منظور اعزام به مسابقات گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان از ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه) در خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» برگزار شد.

این رقابت بین «جمال عبادی» و «یونس امامی» برگزار شد که امامی با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت. با توجه به نظر کمیته فنی امامی با این برد، پیروز مسابقات انتخابی شد و  کشتی دوم برگزار نشد.

رقابت‌های گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا  ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.  

در کشتی آزاد «رضا اطری»، «حسن یزدانی» و «یدالله محبی» در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ موفق به کسب سهمیه در وزن‌های ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم شدند و نمایندگان کشورمان باید در وزن‌های ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم در پیکارهای گزینشی حضور یابند.

برهمین اساس با توجه به معرفی «یونس امامی» به عنوان نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم باید منتظر ۲ نماینده دیگر کشتی آزاد ایران در وزنهای ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم در مسابقات انتخابی المپیک باشیم.

«یونس امامی» دارنده مدال نقره نوجوانان و ۲ مدال برنز جوانان و زیر ۲۳ سال و برنز پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ بزرگسالان جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha