۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۲۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84232234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ مرکز تجاری و اداری بجنورد اخطار ایمنی گرفتند

۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۲۴
کد خبر: 84232234
۵۵ مرکز تجاری و اداری بجنورد اخطار ایمنی گرفتند

بجنورد- ایرنا- رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: تاکنون برای ۵۵ مرکز تجاری و اداری ناایمن مرکز استان خراسان شمالی اخطار صادر شده است.

مجید گریوانی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال بیش از ۲ هزار بازدید از اماکن تجاری، اداری، فرهنگی، تاریخی و مسکونی شهر بجنورد انجام شده است.

وی افزود: موارد غیرایمن به این اماکن تذکر داده شده است و اگر مالکان این مراکز غیرایمن اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام ندهند، پس از صدور اخطار و پایان مهلت رفع نقص، با اخذ مجوز از مراجع قانونی و قضایی، نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد شد.

وی گفت: وجود مشکلات تاسیسات برقی، سامانه های گرمایشی نامناسب، سازه‌های قابل اشتعال، مشکل تردد خودروهای اطفایی امدادی در هنگام بروز حادثه و نبود سامانه های اعلام و اطفای آتش سوزی یا معیوب بودن آن از مواردی است که سبب دادن تذکر به این مراکز شده است.

گریوانی گفت: بازدید از اماکن در قالب طرح جامع به‌صورت دوره‌ای به وسیله گروه واحد پیشگیری آتش نشانی بجنورد انجام می‌شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد خاطرنشان کرد: بازدیدها با هدف جلوگیری از حوادث آتش سوزی و خسارت های مالی و جانی انجام می شود.

بر اساس این گزارش در ۱۰ ماهه امسال هزار و ۳۴۴ مورد عملیات آتش نشانی و امداد و نجات توسط آتش نشانان بجنورد انجام شده است.   

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha