۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84232539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات: تیم‌های بسکتبال بوشهر مشکل شدید مالی دارند

بوشهر- ایرنا- رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر گفت: تیم‎‌‏های بسکتبال "تپنا" (آقایان) و "باژوند" (بانوان) این استان در لیگ دسته یک با مشکل شدید مالی روبرو هستند.

رضا رضازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود کمک مالی ۱۰۰ میلیون تومانی نیروگاه اتمی بوشهر به تیم تپنا و همچنین کمک ۱۰۰ میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به هیات بسکتبال همچنان نمایندگان این استان در لیگ دسته یک در تنگنای شدید مالی قرار دارند.

وی بیان کرد: مشکلات مالی نمایندگان استان بوشهر در لیگ دسته یک بسکتبال به جایی رسیده که بازیکنان تیم تپنا در مسابقاتی که به میزبانی بندر لنگه برگزار شد برای تامین محل اقامت، تغذیه مناسب و لباس نیز با مشکل روبرو هستند.

رضازاده ادامه داد: با وجود اینکه تیم‌‎های تپنا و باژوند صدرنشین گروه‌های خود هستند و باید به آنها پاداش داده می‏‌شد، تنها ۳۰ درصد مبلغ قرارداد آنها پرداخت شده‌است.

رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر اظهار داشت: زیبنده نیست در استانی مانند بوشهر که ظرفیت‎‏‌های درآمدی بسیار بالایی برای کشور دارد نمایندگان استان در لیگ بسکتبال همواره کاسه گدایی خود را مقابل این و آن دراز کنند.

وی گفت: با وجود اینکه تیم‎‌داری باید در آرامش فکری و خیال آسوده برای بازیکنان باشد اما در سایه مشکلات مالی شدید آرامش فکری بسکتبالیست‎‌های استان بوشهر گرفته شده‌است.

رضازاده ادامه داد: در برخی از استان‏‎‌ها مسئولان از نزدیک بازی تیم‌‏های بسکتبال را به نظاره می‌‏نشینند و پیگیر مشکلات مالی آنها هستند ولی در استان بوشهر برخی از مسئولان این استان نگاه مثبتی به ورزش بسکتبال ندارند.

وی افزود: وضعیت تیم‎‌های استان بوشهر اکنون در آستانه مسابقه‌‏های حذفی در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و انتظار می‎‌رود با حمایت مسئولان و جذب حامی مالی مناسب زمینه صعود نمایندگان این استان به لیگ برتر بکستبال کشور فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha