۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1820
کد خبر: 84234265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ برنامه ورزشی در شهربابک برگزار شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰
کد خبر: 84234265
۳۴ برنامه ورزشی در شهربابک برگزار شد

کرمان - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: ۳۴ برنامه و مسابقه ورزشی به نیت ۳۴ شهید ورزشکار این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال برگزار شد.

ناصر نعمت روز پنجشنبه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات مجازی شطرنج دانش آموزی، همایش دوچرخه سواری، ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، دو و میدانی، جام فوتبال روستایی، بوکس، تکواندو، والیبال، تیراندازی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، طبیعت گردی و پیاده روی، مسابقات قهرمانی ددلیفت کارگران، و اسکیت را از جمله برنامه‌های ورزشی شهرستان شهربابک است.

وی از افتتاح سالن ورزشی روستای استبرق و زورخانه پوریای ولی شهر خاتون آباد یاد کرد و بیان داشت: در خاتون آباد کلنگ ساخت یک زورخانه ی دیگر نیز با حضور سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به زمین زده شد.

نعمت به دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: در برنامه های اجرا شده علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، هدف ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران و ورزش دوستان بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک از افتتاح چند زمین چمن قبل از عید نوروز در شهربابک خبر داد و گفت: برنامه طبیعت گردی بانوان نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: در همه برنامه هایی که به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شده، شیوه نامه های بهداشتی رعایت شده است.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha