۶۳۶۴ تن قند و شکر وارد بازار چهارمحال و بختیاری شد

شهرکرد- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تنظیم بازار گفت: ۶ هزار و ۳۶۴ تن قند و شکر وارد بازار استان شد که از این میزان ۴۴۰ تن قند و ۴۱۱ تن شکر به‌منظور مصرف خانوار و پنج هزار و ۵۱۳ تن شکر برای مصرف بخش اصناف و صنعت است.

حسن شمسی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:قند توزیع شده در بازار استان با قیمت ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال به‌ازای هر کیلوگرم از انبار غله و خدمات بازرگانی تحویل گرفته شد و با قیمت ۹۷ هزار ریال برای مصرف خانوارها در بازار استان عرضه می‌شود.

شمسی‌پور تصریح کرد: قند تنظیم بازار مصرف خانوار در استان به‌صورت شکسته در بسته‌بندی‌های پنج کیلوگرمی به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد: ۴۱۱ تن شکر با قیمت ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال به‌ازای هر کیلوگرم از انبار غله و خدمات بازرگانی تحویل گرفته شد و در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی با قیمت ۸۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به خانوارهای عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پنج هزار و ۵۱۳ تن شکر برای صنف و صنعت در بازار استان به‌ازای هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال عرضه خواهد شد و از این میزان ۲ هزار و ۲۰۰ تن  برای مصرف صنفی و سه هزار و ۳۱۳ تن به‌ منظور مصرف در بخش صنایع اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون افزون‌بر ۴۴ هزار واحد صنفی زیرمجموعه ۹ اتاق اصناف و ۱۶۶ اتحادیه در چهارمحال و بختیاری خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند.

از این تعداد هشت هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی، هفت هزار و ۲۰۰ واحد خدمات فنی، ۲۳ هزار و ۷۰۰ واحد توزیعی و چهار هزار و ۹۰۰ واحد خدماتی مشغول به فعالیت است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر  است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha