۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۱۹
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84237582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی برف، دمای ۱۰ درجه زیر صفر در گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - پیش‌بینی دمای ۱۰ درجه زیر صفر و بارش برف و باران، آزادی ۲۳۰ زندانی در گرگان و دیدار استاندار با خبرنگاران گنبدی از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

مدیرکل هواشناسی گلستان با تاکید بر استمرار ناپایداری هوای استان تا پایان هفته گفت که چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برخی مناطق شرقی استان دمای ۱۰ زیر صفر و یخبندان را تجربه خواهند کرد.

نوربخش داداشی اظهار داشت: در حال حاضر تمام مناطق دشت و کوهپایه گلستان تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار گرفته که بارش‌های متناوب و گاهی به صورت رگباری، وزش باد و کاهش دما از جمله آثار فعالیت این سامانه است.

وی افزود: از شامگاه سه شنبه و با ورود سامانه ناپایدار دیگر، گلستان شاهد سرمای شدید خواهد بود به نحوی که دما در بخش هایی از مراوه تپه و پارک ملی گلستان در شرق استان به منفی ۱۰ درجه خواهد رسید و این روند طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

داداشی گفت: بر اثر فعالیت این سامانه دمای هوا در غرب گلستان به منفی چهار درجه خواهد رسید و بارش حدود ۲۵ سانتی‌متر برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان همچنین نسبت به انجام هرگونه فعالیت صیادی و گردشگری طی این مدت در دریای خزر هشدار داد و تاکید کرد که امواج دریا سبب پاره شدن تورهای صیادی و واژگون سازی شناورهای سبک و نیمه سنگین خواهد شد و ارتفاع امواج نیز در پس کرانه حدود یک متر پیش‌بینی شده است.

**

رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب گرگان از سازش ۷۷ درصدی پرونده های ارسالی به شعبه صلحی زندان این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۲۳۰ زندانی جرایم غیرعمد و افرادی که در آستانه ورود به زندان بودند آزاد شدند.

یوسف مومنی کشتلی اظهار داشت: علاوه بر این، با پیگیری و پادرمیانی اعضای شعبه صلحی زندان گرگان و اخذ رضایت از اولیای دم ۱۱ محکوم به قصاص در این مدت بخشیده شدند.

**

استاندار گلستان گفت که گروه‌ها و احزاب سیاسی استان در زمینه مسایل کلان و زیربنایی توسعه اختلافی نداشته و همه در مسیر رشد و پیشرفت این خطه همگرایی دارند.

هادی حق شناس در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه گنبدکاووس بیان کرد: رسانه ها در فضایی باز و آزاد موضوعات و مسایل را به مردم منتقل کنند چرا که این گونه انتقال اطلاعات زمینه تصمیم گیری بهینه را برای مسوولان دستگاه ها در ارایه خدمات بیشتر فراهم می آورد.

در این نشست که جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه های گنبدکاووس حضور داشتند، مسایل و مشکلات توسعه این شهرستان نیز مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha