۴ اسفند ۱۳۹۹، ۴:۱۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84237968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

۴ اسفند ۱۳۹۹، ۴:۱۰
کد خبر: 84237968
تداوم حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند؛ جنگنده بمب افکن‌های ائتلاف سعودی مناطقی از یمن را بمباران کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره یمن، جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی در ۶ نوبت شهرستان های صرواح و مدغل استان مأرب را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف سعودی همچنین مناطقی در استان های صعده و الجوف یمن را نیز هدف قرار دادند.

این گزارش می افزاید؛ در حمله موشکی و توپخانه نظامیان سعودی به منطقه ای در شهرستان مرزی شدا واقع در استان صعده در شمال یمن، یک شهروند یمنی کشته شد.

منابع نظامی یمن نیز گزارش دادند؛ ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۹ بار آتش بس الحدیده را نقض کرده است.

حملات هوایی، موشکی و توپخانه ائتلاف سعودی در حالی انجام گرفته که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در حالی پیشروی در محور عملیاتی مأرب هستند.

پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور به سمت استان اشغال شده مأرب همچنان ادامه دارد و این نیروها روز گذشته توانستند در نبردهایی که هم‌اینک در گذرگاه شرقی این استان در جریان است به پیروزی های بزرگی دست یابند.

منابع محلی در استانداری مأرب گفتند که ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساعات گذشته، نبردهای شدیدی را با نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان انجام دادند و توانستند از شمال به سمت شرق شهر مأرب پیشروی کنند.

پیشروی های نیروهای انصارالله برای آزادسازی شهر مأرب از هفته گذشته آغاز شده و شکست‌های سنگین نیروهای متجاوز موجب شد تا مقام‌های دولت مستعفی یمن از ریاض درخواست نیرو کنند.  

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha