دختر ۸ ساله خویی برگزیده مهرواره کشوری"ستاره‌های بی‌نشان" شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: "باران حیدرزاده" دختر هشت ساله عضو کانون خوی عنوان برگزیده بخش نقاشی مهرواره کشوری ستاره‌های بی‌نشان را به خود اختصاص داد.

جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مهرواره همچنین اثر نقاشی " سلما عشقی" عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سلماس، شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: مهرواره ستاره های بی نشان با هدف قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمان در راستای مقابله با کرونا در ۲ بخش عکس و نقاشی در رده های سنی مختلف برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش نقاشی این مهرواره، هزار و ۵۴۱ اثر به دبیرخانه رسیده بود که ۵۱۴ اثر به مرحله پایانی راه یافت.

زاهدی گفت: هماهنگی اثر با موضوع‌های مهرواره، توجه به مشاهده کودکان و تخیل آن‌ها در آثار، پایبندی به شرایط فراخوان و ارتباط اثر با موضوع‌های مهرواره از جمله ملاک‌های داوری در بخش نقاشی بود.

به گزارش ایرنا، سالانه صدها عنوان برتر ملی و بین المللی توسط کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی کسب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha