امام جمعه اردبیل: رژیم صهیونیستی عامل ترورهای هسته‌ای در ایران است

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل عامل ترورهای هسته‌ای در ایران است که خود بر آن اعتراف کرده است.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز گفت به بایدن گفتم "نخواهم گذاشت ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند چه با توافق و چه بدون توافق و امنیت اسرائیل را دست یک نفر قرار نخواهیم داد"، این سخن تهدید صریح ایران به حمله و بر عهده گرفتن مسئولیت ترورهای هسته‌ای است.

وی اظهارکرد: بعضی از روشنفکران می‌گویند "چرا ما با دنیا جنگ داریم، چرا دنیا را تهدید می‌کنیم باید با دنیا آشتی کنیم" این حرف کاملا مغالطه ، عوامانه و یک شعار پوپولیستی است چون ما با دنیا جنگ نداریم، کشوری را هم تهدید نمی‌کنیم و با دنیا هم آشتی داریم جز چند کشور شرور که طبیعی است. 

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اکنون ما می‌خواهیم در برابر این حمله دشمن دفاع کنیم، در کدام نقطه بایستیم،  اگر در داخل بایستیم حتما شکست می‌خوریم پس ما احتیاج به نفوذ منطقه‌ای و قدرت منطقه‌ای داریم تا تهدید را از ملت خود و کشور خود دفع بکنیم.

وی افزود: آمریکا که می‌گوید شرط آمدن من به برجام قلع و قمع نفوذ منطقه‌ای ایران است، معنایش این است که می‌خواهم زمینه حمله بسیار آسان اسرائیل به ایران را فراهم کنم و باید به آنها گفت ملت ما بسیار هوشیارتر از این است که این کلاه گشاد سرش برود.

عاملی ادامه داد: در حال حاضر بخاطر تحریم ظالمانه آمریکا از یک طرف و بخاطر کرونا از طرف دیگر و گاهی بخاطر سوء‌مدیریت بعضی از مسئولان ، انسان‌های گرفتار در جامعه ما که عاجز از تامین نیازهای ضروری هستند زیاد شده‌اند و این امر مسئولیت سختی بر دوش متمولین گذاشته است و آنها در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی باید قشر آسیب‌پذیر را دریابند وگرنه به امانت، خیانت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha