واکسیناسیون کرونا در شهرستان بستک آغاز شد

۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲
کد خبر: 84247224
واکسیناسیون کرونا در شهرستان بستک آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- واکسیانسیون علیـه ویروس کرونا با اولویت کادر بهداشت و درمان در شهرستان بستک آغاز شد.

معاون فرماندار بستک روز سه‌شنبه در حاشیه واکسیناسیون کرونا در این شهرستان گفت: خداوند را شاکریم که امروز شاهد واکسینه شدن برخی از مجموعه کادر بهداشت و درمان شهرستان هستیم.
محمد احمدی دولخانی افزود: مردم بستک با پیشنه فرهنگی که دارند تا به امروز با مجموعه ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونا همراهی کرده‌اند اما با وجود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد آمار مبتلایان به بیماری کووید در شهرستان هستیم.
وی به همشهریان توصیه کرد: همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی مدنظرشان باشد و از هرگونه مراسم عروسی، عـزا، مراسم‌های خانوادگی و دورهمی، رفت وآمدهای غیر ضروری اجنتاب نمایند تا با کمک یکدیگر هرچه زودتر این زنجیره را قطع و از شر این ویروس خطرناک نجات پیدا کنیم.
معاون فرماندار بستک با قدردانی مجموعه کادر درمان شهرستان که در خط مقدم این ویروس خطرناک قرار دارند، اظهارداشت: بیش از یکسال هست که مردم دنیا بویژه کشورمان با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم می‌کنند و روزانه شاهد مبتلا شدن تعداد زیادی از همـوطنان و از دست دادن برخی از آن‌ها هستیم. 
هم اکنون به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا، بستک قرنطینه است و همه مبادی ورودی و خروجی شهرستان به سمت شیراز و هرمزگان بسته شده است.
شهرستان بستک از ابتدای همه گیری کرونا ۴۵ فوتی ناشی از ابتلا به این بیماری داشته است.
شهرستان بستک با۸۰ هزار نفر جمعیت در ۰ ۲۲ کیلیومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha