پزشکی قانونی همدان: ۳۲۹ نفر در سوانح رانندگی جان باختند

همدان- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: ۳۲۹ نفر در ۱۰ ماه نخست امسال بر اثر سوانح رانندگی درون و برون شهری این استان جان خود را از دست دادند.

«آرتین کمالی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمار متوفیان سوانح جاده‌ای این استان در ۱۰ ماهه سال گذشته ۴۲۹ نفر بود که این رقم در مدت مشابه سال جری ۲۹ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین از کاهش ۲۲ درصدی مصدومان سوانح رانندگی همدان دراین مدت خبر داد و افزود: ۱۰ ماهه نخست امسال چهار هزار و ۹۵۷ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد سه هزار و ۶۴۶ نفر مرد و یک هزار و ۳۱۱ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: آمار مصدومان و متوفیان سوانح رانندگی امسال در استان همدان موید تاثیر محدودیت های کرونایی و کاهش آمار مسافرت ها در روند نزولی آمار متوفیان و مجروحان است.

کمالی با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری گفت: در صورت ضرورت انجام سفر باید هشدارهای بهداشتی را مورد توجه قرار داد و قوانین و توصیه های راهنمایی و رانندگی را نیز با دقت رعایت کرد تا ضمن جلوگیری از اوج گیری مجدد بیماری کرونا، شاهد تلفات کمتر در حوزه تصادفات باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha