۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84249307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه فرهنگیان زنجان کمبود فضای آموزشی دارد

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۱۵
کد خبر: 84249307
دانشگاه فرهنگیان زنجان کمبود فضای آموزشی دارد

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان گفت: این واحد دانشگاهی با کمبود فضای آموزشی مواجه شده است که در این وضعیت پردیس شهید بهشتی پسران زنجان به ویژه خوابگاه آن مناسب نیست و تا کنون نامه نگاری‌ها در این خصوص نتیجه نداده است.

 کمال اجاقلو شامگاه سه شنبه  درجلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه با توجه به جذب نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در کشور نبود فضای آموزشی چالش ایجاد می کند، افزود: بر این اساس برای رفع این موضوع تدبیر لازم باید اتخاذ شود و همکاری‌های استانی می تواند سهم تخصیصی استان در جذب نیرو را هموارتر کند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر یک‌هزارو ۹ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در چهار رشته زبان انگلیسی، علوم تربیتی، مشاوره و جغرافیا مشغول به تحصیل هستند.

اجاقلو با بیان اینکه این واحد دانشگاهی بحث مهارت آموزی را مورد توجه قرار داده است، اظهار داشت: بر این مبنا ۲۳۰ حق التدریسی وارد آموزش شده اند و مصاحبه مهارت آموزان انجام گرفته که پس از عید نوروز مشغول به کار می شوند.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا این واحد دانشگاهی اقدمات مختلفی به ویژه در حوزه عمرانی را مورد توجه قرار داد، اضافه کرد: بیش از ۴۵ سال بود که کفپوش کلاس های درسی و سالن های دانشگاه تغییرات نداشت که بازسازی لازم انجام و علاوه بر آن دوره آموزشی و کارگاه‌ها در فضای مجازی انجام شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان، تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان را ۱۴ نفر با ۱۲۶ مدرس مدعو عنوان کرد.

 این مسوول در خصوص تشکیل هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان نیز گفت: در این زمینه خیرین و شخصیت های فرهنگی اعلام آمادگی کرده اند که در پیشبرد برنامه های دانشگاه کمک حال خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در گذشته سیاست سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان قطبی سازی بر اساس جذب تعداد هیات علمی بود، هرکدام از رشته های تحصیلی بین استانها توزیع شد و در حال حاضر این سیاست تغییر کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha