نخبگان بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کنند

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه خوی گفت: ورود نخبگان بسیجی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ضروری بوده و باید نقش خود را ایفا کنند.

سردار سرتیپ دوم محمد باقر علائی روز پنج شنبه در جمع بسیجیان خوی افزود: مجمع عالی بسیج اتاق فکری برای اجرای تدابیر ولی امر مسلمین، سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و مأموریت های بسیج است.

وی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود و بسیجیان نخبه در تبدیل این بیانیه به گفتمان در سطح انقلاب اسلامی و سبک زندگی مردم و امور جامعه نقش و وظیفه مهمتری دارند.

حجت اسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی نیز در این نشست مهمترین رسالت اعضای این مجمع را تحقق مطالبات رهبری در حوزه های مختلف دانست و گفت: تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی، مدیریت فضای مجازی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت روحیه مطالبه گری و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر رسالت های این مجمع است که باید با همدلی تحقق یابد.

به گزارش ایرنا، در نشست مجمع عالی بسیج خوی ۳ طرح در زمینه های اقتصادی، مشاغل خانگی و فرهنگی توسط نخبگان بسیجی این شهرستان ارایه شد که برای عملیاتی شدن به تصویب اعضا رسید و در خاتمه با صدور بیاینه ای در ۳ بند در حمایت ازنخبگان بسیجی و تبین بیانیه گام دوم انقلاب به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha