علی‌نژاد: وزارت ورزش برای هیچ فدراسیونی نامزد خاص ندارد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، گفت: رقابت در همه مجمع‌های انتخاباتی آزاد است و وزارت ورزش برای هیچ فدراسیونی نامزد خاص ندارد.

به گزارش ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش روز شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این فدراسیون ۱۳ ماه با سرپرست اداره می‌شد و در این زمان سه سرپرست مختلف این وظیفه را برعهده داشتند اما امروز انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی برگزار و «مازیار ناظمی» به عنوان رییس این فدراسیون شناخته شد. ما در این فدراسیون نیاز به اتحاد و همدلی داریم.

وی افزود: اتومبیلرانی رشته‌ای بسیار جذاب است و با آحاد مردم سَر و کار دارد. این رشته باید در بخش قهرمانی نیز فعال‌تر از قبل شود زیرا اتومبیل‌رانی ظرفیت بسیار بالایی دارد. وزارت ورزش بر عملکرد این فدراسون نظارت خواهد داشت. حاشیه‌های گذشته نباید دوباره تکرار شود.

او تصریح کرد: موضوع آموزش در این رشته اهمیت بسیار زیادی دارد. از ظرفیت های بین المللی این رشته باید بیشتر استفاده کنیم و تورهای مختلفی نیز برگزار کنیم. این فدراسیون باید با شدت بیشتری کار کند.

علی‌نژاد در مورد انتخابات این فدراسیون عنوان کرد: ما هیچ نامزدی برای ریاست فدراسیون نداشتیم. این رقابت آزاد بود. وزارت ورزش برای هیچ فدراسیونی نامزد خاص ندارد.

معاون وزیر ورزش درباره عملکرد ورزش ایران طی امسال، گفت: امسال سال ویژه ای برای ورزش بود. در بحث همگانی ورزش با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا باشگاه‌ها بازگشایی شد. ما در ورزش قهرمانی بیش از ٢٠ لیگ و اردو در شرایط کرونایی برگزار کردیم. با وجود این که ورزش ایران آسیب‌هایی از کرونا دید اما تلاش شد تا وضعیت ورزش رو به جلو پیش رود. در فوتبال هم لیگ سال قبل را ادامه دادیم و در حال حاضر نیم فصل دوم را سپری می‌کنیم. در لیگ قهرمانان نیز دیدید که پرسپولیس نایب قهرمان شد. اینکه به ورزش آسیب رسیده شکی در آن نیست اما ما همه تلاش خود را کردیم که این موضوع جبران شود. امیدورام با واکسیناسیون شرایط بهتر شود.

وی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال، بیان داشت: انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از بهترین انتخابات بود. این مجمع بسیار پرشور برگزار شد. در هر انتخابات برد و باخت وجود دارد و ما باید ادب آن را داشته باشیم. وزارت ورزش تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این مجمع بدون حاشیه برگزار شود و همه کارشناسان هم این موضوع را تایید کردند. اگر دوستی از نتیجه انتخابات ناراضی است، ما این حرف‌ها را جدی نمی‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha