سرمربی نفت آبادان:پرسپولیس را در جنگی نابرابر متوقف کردیم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از هر لحاظ شرایط بهتری نسبت به ما داشت و در جنگ نابرابری از این تیم بزرگ امتیاز گرفتیم.

به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران بیان کرد: امروز بازیکنان ما برای دل هواداران بازی کردند و مشکلات اخیر را به دست فراموشی سپرده بودند.

وی افزود: صنعت نفت برابر تیمی به میدان رفت که نایب قهرمان آسیاست و در پنج بازی گذشته برابر حریفانش پیروز شده بود و ما در جنگ نابرابری یک امتیاز کسب کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما در پنج بازی گذشته موفق به پیروزی نشده بودیم و به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی نداشتیم و در آن سو پرسپولیس یکی از تیم‌های برتر تاکتیکی در لیگ ایران بود.

پورموسوی با بیان اینکه اگر در ضربات آخر دقت کرده بودیم سه امتیاز را بدست آورده بودیم، افزود: در چنین بازی‌هایی تک موقعیت‌ها پیروز میدان را مشخص می کند.

وی ادامه داد:با بازی هوشمندانه‌ای که به ویژه در خط میانی و دفاعی انجام دادیم به تیم پرسپولیس موقعیت صد درصد گلزنی ندادیم؛ خلق موقعیت کار سختی بود که بازیکنان ما از پس آن برآمدند.

وی افزود: نوع بازی فرصتی به تیم پرسپولیس نداد در حالی که این تیم در بازی‌های قبلی چندین موقعیت ایجاد می‌کرد و حریفانش را زیرفشار قرار می‌داد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: این یک امتیاز برای ما بسیار با ارزش بود و قدردان بازیکنان خود هستیم.

پورموسوی افزود: ما نه اهل اعتصاب هستیم نه قهر می‌کنیم و بازیکنان تیم تا پایان لیگ با قدرت بازی خواهند کرد و به طور قطع به شرایط خوب نیم فصل اول باز می‌گردیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر که عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha