۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۱۹
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84255867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعطیلی یا فعالیت بازار جوانرود به شرایط شیوع ویروس کرونا بستگی دارد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با بیان اینکه هیچ تصمیمی برای تعطیلی بازار مدنظر نیست، گفت: تعطیلی یا فعالیت بازار در این شهرستان به شرایط شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.

رستگار یوسفی روز یکشنبه در جلسه ستاد کرونا جوانرود افزود: اگر خدایی ناخواسته به لحاظ وضعیت شیوع ویروس کرونا به وضعیت بحرانی برسیم ناچار به اعمال محدودیت های جدید خواهیم شد.

وی اظهار داشت: لذا از عموم بازاریان و اصناف تقاضا داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی به تثبیت وضعیت فعلی کمک نمایند که انشاالله شاهد ورود به پیک چهارم کرونا نباشیم.

یوسفی، به وضعیت قرمز خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: از اصناف و عامه مردم جوانرود تقاضا داریم از سفر به شهرستان های این استان خودداری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با بیان اینکه طی ۲ هفته گذشته از لحاظ شرایط ویروس کرونا در وضعیت مطلوبی قرار داریم، گفت: شرایط مطلوب به منزله پایان کرونا نیست و عادی انگاری بسیار خطرناک تر است که نباید از آن غفلت کنیم.

دکترمولود حسینی افزود: با توجه به شرایط خاصی که به لحاظ بیماری کووید ۱۹ در برخی استان ها از جمله خوزستان وجود دارد باید به‌ گونه‌ای شرایط را کنترل کنیم که در آینده بخصوص در ایام پایانی سال با پیک جدید این بیماری مواجه نشویم.

ممنوعیت ارایه هرگونه خدمات به افرادی که پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نمی کنند، پرهیز از برگزاری آیین های فرهنگی، دینی و مذهبی، ساماندهی دستفروشان و خودروهای دوره گرد، اعمال محدودیت های شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد، محدودیت های زوج و فرد و پاسخگو بودن مدیران در صورت نقض پروتکل های بهداشتی از مهمترین مصوبات ستاد کرونای شهرستان جوانرود در راستای پیشگیری از موج چهارم کرونا و حفظ سلامتی مردم بود که فرماندار جوانرود به آن‌ها اشاره کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها