اصفهانیان: نمی‌دانم چرا احراز صلاحیت نشدم

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹
کد خبر: 84257138
اصفهانیان: نمی‌دانم چرا احراز صلاحیت نشدم

تهران- ایرنا- عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: از کسی ناراحت نیستم و گله‌ای هم ندارم؛ به من گفتند احراز صلاحیت نشده‌ام و نتوانستم از آنها بپرسم چرا احراز صلاحیت نشده‌ام.

به گزارش ایرنا، فریدون اصفهانیان بعد از برگزاری مراسم تودیعش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همچنان به فوتبال ایران کمک می‌کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی درباره ماجرای پرونده ویلموتس و امضایی که او و بقیه اعضای هیات رییسه پای برگه قرارداد کرده‌اند، گفت: می‌دانم که وکیل گرفته شده و در CAS پیگیری می‌شود. ما آن قرارداد را امضا کردیم به خاطر اینکه بگوییم این قرارداد را رویت کرده‌ایم.

رییس سابق کمیته داوران در پاسخ به این سوال که از کسی ناراحت است یا خیر بیان داشت: خیر. از کسی ناراحت نیستم و گله‌ای هم ندارم.به ما گفتند ما احراز صلاحیت نشده‌ایم. نشد از آنها که صلاحیت ما را بررسی کردند، بپرسیم چرا احراز صلاحیت نشده‌ایم.

وی درباره تکلیف ریاست کمیته داوران گفت: تا به حال صحبتی درباره کمیته داوران نشده است. باید جلسه گذاشته شود. باید یکی از اعضای هیات رییسه، رییس کمیته داوران باشد و فقط خداداد افشاریان در هیات رییسه جدید است که سال‌ها داور بین‌المللی بوده است. به نظرم هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف‌ باید صورت بگیرد.

اصفهانیان در پایان گفت: امیدوارم زحماتی که در هیات رییسه قبلی کشیده شد که یکی همین مصوب شدن اساسنامه بود، نادیده گرفته نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha