اصولی: تضمینی برای ایجاد تغییر در کمیته‌های فدراسیون فوتبال وجود ندارد

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که تغییرات در کمیته‌ها در حال حاضر صورت بگیرد و هر فردی در کمیته‌های مختلف کار خودش را انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، احسان اصولی بعد از پایان نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز(دوشنبه) جلسه تودیع و معارفه برگزار شد، ضمن آنکه برنامه‌های کلی کلان ارائه شد و در مورد اولویت‌ها بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و در نهایت طبق بند هشت ماده ۶۷ اساسنامه و با توجه به استعفای مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال منصوب شد.

وی درباره آخرین وضعیت بهاروند و همچنین طهمورث حیدری گفت: بحثی در این مورد وجود ندارد و نمی‌دانم در مورد چه صحبت می‌کنید.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان در پاسخ به این سوال که تغییری در کمیته‌ها به وجود می‌آید یا خیر بیان داشت: هیچ تضمینی وجود ندارد که تغییرات در کمیته‌ها در حال حاضر صورت بگیرد و هر فردی  در کمیته‌های مختلف کار خودش را انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: براساس تصمیمی که در شورای تأمین گرفته شده تمامی هزینه‌های این باشگاه فعلاً برعهده استان است و ما هم یک فرصتی را در اختیار مالک باشگاه قرار دادیم تا اگر می‌خواهد امور آن را در اختیار داشته باشد ابتدا بدهی به استان را پرداخت کند چون هزینه‌هایی برای این تیم صورت گرفته و سپس منابع مالی را برای هزینه‌های دیگر این باشگاه تأمین کند. 

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد باشگاه‌ شهرخودرو قرار است با رقم ۴۵ میلیارد تومان واگذار شود، اذعان داشت: در این مورد چیزی نشنیده‌ام. 

اصولی در پایان درباره اینکه ظاهراً بعضی از هزینه‌های این تیم را مهدی رحمتی پرداخت می‌کند، گفت: هزینه‌ها به عهده استان است ولی رحمتی هم کمک‌هایی انجام داده اما قرار بر این است مدیریت استان از منابع مختلف این هزینه‌های جاری باشگاه را تأمین کند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha