حضور میدانی مدیران در محلات مشهد برای تسریع در رفع موانع موجود است

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به حضور میدانی مدیران استانی دولت در محلات حاشیه شهر مشهد گفت: اهتمام استاندار خراسان رضوی بر این است که موانع موجود در این مناطق به سرعت بر طرف شود و از سوی دیگر این امکان وجود دارد تا مردم بدون پرده به گفت و گو با وی بپردازند.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس جلسات کارشناسی مسوولان و مدیران استانی با جدیت برگزار می‌شود تا با هم افزایی شکل گرفته موانع احصا شده برطرف شود.

وی ادامه داد: عدم حضور برخی مدیران دستگاهها در این جلسات باعث می‌شود تا زمان دستیابی به نتایج کاربردی و عملیاتی کمتر شود و حال آن که استاندار خراسان رضوی در طول مدت تصدی خود در این سمت، سعی کرده است با حضور میدانی در نقاط مختلف شهر مشهد و استان خراسان رضوی پس از رصد مشکلات موجود، دستور مقتضی برای حل مشکلات را صادر ‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: بسیاری از مشکلات حل نشده شهر مشهد مربوط به این است که مدیران دستگاه‌ها با جدیت لازم برای حل مسائل موجود، ورود نمی‌کنند و اگر با حرف زدن ایرادها برطرف می‌شد تا کنون هیچ مشکلی باقی نمی‌ماند و همه معضلات شهری و استانی حل شده بود.

میرجعفریان افزود: این استان هیچ کم و کسری به لحاظ منابع و زیرساخت ندارد و همه مشکلات موجود با هم افزایی دستگاههای اجرایی قابل حل شدن است و به همین دلیل لازم است تا مدیران در این جلسات با اختیار کامل حضور داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به این که تا کنون برای ۲ پهنه از هشت پهنه شهری مشهد طرحهای لازم مصوب شده است ادامه داد: باید با جدیت برای حل مشکلات شهری اقدام کرد تا فرزندان کشور آینده‌ای خوب برای ایفای نقش خود در جامعه داشته باشند.

او اضافه کرد: اگر مسوولان شهری اهتمام بورزند و هر کدام از پهنه های دیگر را به جلسات کارشناسی برسانند این امکان وجود دارد تا ظرف یک هفته طرحهای لازم به تصویب برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha