۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84259607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت دومین باغ موزه دفاع مقدس استان یزد آغاز شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84259607
ساخت دومین باغ موزه دفاع مقدس استان یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- عملیات ساخت دومین باغ موزه دفاع مقدس استان یزد روز چهارشنبه در آیینی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم و مسوولان در مهریز آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این مجموعه فرهنگی در وسعت سه هکتار در حوالی پارک کوثر با همکاری مردم و خیران و نظارت ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران احداث می شود.

در آیین آغاز عملیات اجرایی این مجموعه فرهنگی، امام جمعه مهریز به اهمیت حفظ و نگهداری آثار و نشر ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به جوانان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ذکر کرد و از بانیان ساخت مجموعه قدردانی کرد.

همچنین رضا زارع زاده فرماندار مهریز با بیان اینکه وجود یک موزه فاخر در شهرستان برای نگهداری آثار شهدا و رزمندگان اسلام مهم است بر همکاری مردم با مسوولان منطقه تاکید کرد .  

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: ساخت موزه دفاع مقدس و شهدا در این شهرستان جزو برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان یزد است .

همچنین عملیات ساخت درمانگاه موسی‌بن جعفر (ع) مهریز در زمینی به وسعت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در سه طبقه با همکاری خیران و سپاه در خیابان امام‌حسن (ع) این شهر آغاز شد.

مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha