۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84260642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حذف ماشین سازی از گردونه مسابقات جام حذفی

۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
کد خبر: 84260642
حذف ماشین سازی از گردونه مسابقات جام حذفی

تبریز- ایرنا- تیم ماشین سازی از هفته یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهذهای کشور سه بر صفر مغلوب تیم فولاد خوزستان شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان امروز پنجشنبه از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد که در نهایت این بازی با برتری سه بر صفر به سود شاگردان نکونام خاتمه یافت.

نیمه نخست این بازی به رغم تلاش های هر ۲ تیم و ارایه یک بازی پایاپای با نتیجه بدون گل پایان یافت و بازیکنان به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، در دقیقه ۵۴ بازی، شوت محکم مجتبی نجاریان در محوطه جریمه با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲ لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی دروازه امینی را باز کرد تا نتیجه این دیدار یک بر صفر به سود فولادی ها ادامه داشته باشد.

در ادامه شاگردان پاشازاده برای به تساوی کشاندن بازی تلاش مضاعفی کردند، اما این تیم فولاد بود که از اشتباه مدافعان ماشین سازی بهره برد و دقیقه ۸۰ توسط لوسیانو پریرا گل دوم خود را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰ لوسیانو با ضربه سر خود دروازه امینی را برای سومین بار باز کرد تا در این دیدار هت تریک کرده باشد.

ماشین سازان با ترکیب مهدی امینی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، علی نجفی، حبیب گردانی، منصور باقری، سعید حسین‌پور(حسن قاسمی)، برهان عابد، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی رحیمی و آیدین قهرمانی مقابل فولاد صف آرایی کردند.

همچنین تیم فولاد با ترکیب احسان مرادیان، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، احمد عبدالله زاده(محمد آبشک)، محمد میری، حسین ابراهیمی(فرشاد احمد زاده)، صابر حردانی(محمدرضا عباسی)، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا وارد میدان شدند. 

قضاوت این دیدار را سید علی اصغر مومنی با کمک های علی اکبر عظیم پور، اسماعیل احمدی، امیر سامان سلطانی و نادر جعفری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی مهران موسوی، مهران درخشان مهر از تیم فولاد خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha