۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84261461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان فرهنگی  شهرداری کرج تمثال شهدا و گل اهدا کرد

کرج - ایرنا - سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در روز گرامیداشت شهید با اهدای تمثال شهدا و گُل به خانواده‌های معزز شهیدان ، یاد و خاطره جهادگران راه وطن را بار دیگر زنده نگاه داشتند.

به گزارش شامگاه جمعه  واحد ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، روز ۲۲ اسفندماه به نام گرامیداشت یاد شهدا نام‌گذاری شده است ، که مدیریت شهری کرج در این روز با اقدامی متفاوت و زیبا یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و مدافع حرم گرامی داشت.

کارکنان سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری کرج  با حضور در مقابل درب منازل خانواده‌های معزز شهدا، با اهدای تمثال شهید همان خانواده و تقدیم گُل، مجاهدت ها و رشادت های شهدای والامقام را ستودند.

مدیریت شهری کرج اعلام کرد که مردم و مجموعه مدیریت شهری همچنان مدیون خون شهدا بوده و از هر اقدامی در زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کوتاهی نخواهند کرد.

همچنین علاوه بر این، گروه‌های مختلف اهداکننده‌ی گل با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین مزار شهدای دفاعمقدس  در اماکن متبرکه نیز به اهدای گل و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا پرداختند.

این اقدامات در جهت ایجاد شورو نشاط اجتماعی بین شهروندان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد تمامی شهدا در کلیه‌ی عرصه‌های خدمت و از طرفی پیوند عمیق مجموعه مدیریت شهری و عموم مردم صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.

 سازمان فرهنگی شهرداری کرج روز گذشته نیز در ابتکار و اقدامی خاص در روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، با شعار کرج خانه من که برای سال ۱۴۰۰ طراحی‌شده و اتفاقات خاص و زیبایی را در بر خواهد داشت، هزاران گل در معابر شهری به شهروندان تقدیم کرد.

 گروه‌های مختلف با حضور در نقاط مختلف شهر اقدام به اهدای گُل به مردم نموده و شورونشاط و مهربانی را به کرجی‌ها تقدیم می‌کردند.

مردم استان البرز پنج هزارو۲۵۰ تن از بهترین فرزندان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع ارزش های الهی تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

بیشترین تعداد شهدای استان مربوط به کلانشهر کرج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha