۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۴
کد خبر: 84262127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد از خدمات شرکت برق تهران به صورت غیرحضوری انجام می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۹۰ درصد از خدمات شرکت برق تهران به صورت غیرحضوری به مشترکین ارائه می‌شود و تا پایان سال تمامی خدمات این شرکت در بستر غیرحضوری صورت می‌گیرد.

حاجی‌رضا تیموری روز شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان قرچک گفت: با توجه به استراتژی وزارت نیرو در خدمت‌رسانی به مردم و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین، اجرای برنامه‌ ارائه خدمت غیرحضوری، سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق استان تهران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: به منظور جلب رضایت مشترکین، فرآیند طرح " قبض سبز" با هدف تأمین رضایت شهروندان، جلوگیری از اثرات مخرب زیست محیطی، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها در این شرکت اجرایی شده و در حال حاضر قبوض مشترکین به صورت پیامک ارسال شده و شرایط پرداخت با درگاه‌های مختلف برای مردم فراهم است.

وی گفت: هم اکنون ۴۰ خدمت شرکت برق از طریق اپلیکیشن، وب سایت و سامانه تلفنی به مشترکین ارائه شده و نیاز به مراجعه حضوری افراد نیست.

تیموری افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد خدمات شرکت برق استان تهران به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و تلاش می‌گردد تا پایان امسال، کلیه خدمات شرکت برق به صورت غیرحضوری در اختیار مشترکین قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده بهینه از انرژی برق گفت: هر چند که قدرت تولید برق در کشور بالا است ولی سرانه مصرف خانگی سه برابر کشورهای اروپایی است لذا از مردم تقاضا داریم بهینه سازی مصرف را جدی گرفته تا بتوانیم سرمایه‌های کشور و تلاش متخصصین حوزه برق را حفظ کنیم.

ضرورت ارتقای زیرساخت های برق شهرستان قرچک 
فرماندار قرچک نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از حضور در قرچک به ویژه شهرک صنعتی شهرستان و نیز با توجه به استقرار و فعالیت تولیدی صنوف مختلف تهران در قرچک، ارتقای زیرساخت‌های اساسی از جمله برق در این منطقه ضروری است.

بهمن خطیبی افزود: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید اقدامات بی بدیلی در حوزه آب و برق کشور صورت گرفته و به طور متوسط در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، هرساله بیش از ۲ هزار و ۵۰۰  مگاوات ظرفیت تولید برق از طریق احداث نیروگاه های حرارتی، تجدیدپذیر، مقیاس کوچک و تولید پراکنده و همچنین ارتقای توان واحدهای حرارتی و رفع محدودیت تولید افزایش یافته است.

وی گفت: در شهرستان قرچک نیز طی سال های اخیر با توجه به ساخت مجتمع های مسکونی متعدد، اقدامات خوبی در راستای برق رسانی به این واحدها صورت گرفته و پیش بینی می کنیم با توجه به مهاجرپذیر بودن این منطقه و قیمت مناسب مسکن نسبت به تهران و نیز رونق شهرک صنعتی، خانوارهای بیشتری در قرچک سکونت یابند.

فرماندار قرچک اظهار داشت: به منظور تأمین و پایداری برق واحدهای شهرک صنعتی قرچک به احداث پست ۶۳ کیلوولت نیاز است که در این زمینه پیگیری‌های متعدد صورت گرفته و شرکت برق نیز اقدامات خوبی داشته است ولی اجرای آن به  همکاری تمامی مسوولان نیاز دارد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha