۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84262495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت با جشنواره گل راهی یک هشتم نهایی جام حذفی شد

تهران- ایرنا- صنعت نفت آبادان با چهار گل از سد داماش پارسه تهران گذشت و به عنوان شانزدهمین تیم، مجوز حضور در یک هشتم نهایی جام حذفی را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و داماش پارسه تهران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) برگزار کننده آخرین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران بودند که در پایان تیم میزبان موفق شد حریف تهرانی خود را با چهار گل بدرقه و به مرحله بعدی صعود کند.

شاگردان سیروس پورموسوی نیمه اول را با گل رضا خالقی‌فر در سومین دقیقه تلف شده به اتمام رساندند. در ۴۵ دقیقه دوم اما مسیر گلزنی برای نفتی‌ها باز شد. طالب ریکانی(۶۲ پنالتی) و رحیم زهیوی(۶۷ و ۷۹ پنالتی) زننده دیگر گل‌های تیم میزبان بودند. بدین ترتیب تیم دسته سومی داماش پارسه تهران در روزی که ۱۵ دقیقه پایانی را بدون گلر اخراجی خود و با حضور بازیکن در درون دروازه سپری کرد از گردونه مسابقات حذف شد.

صنعت نفت هم شانزدهمین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نام گرفت. پیش از این تیم، تیم‌های پرسپولیس، استقلال تهران، شاهین بندرعامری، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان، نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی، خیبر خرم‌آباد، گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز، خوشه طلایی ساوه، پارس جنوبی جم، قشقایی شیراز و فولاد خوزستان هم مجوز صعود به مرحله یک هشتم را کسب کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha