جلسه فوق العاده کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نشست کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی گرانی کالاهای اساسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «حجت الله فیروزجایی» روز یکشنبه در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط کنونی بازار و نوسانات قیمت کالاهای اساسی و از آنجا که حجم خرید مردم در آخرین روزهای سال ۹۹ افزایش می یابد، فردا دوشنبه جلسه ای فوق العاده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی برگزار می شود.

نماینده مردم فسا در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در این جلسه دلایل گرانی کالاهای اساسی، وضعیت بازار و راهکارهای مورد نیاز برای تنظیم بازار مورد بررسی قرار می گیرد.

این در حالی است که «محمدرضا پور ابراهیمی» رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز امروز و در جلسه علنی مجلس در تذکری گفت: طبق دستوری که از سوی رییس مجلس به کمیسیون اقتصادی داده شده بود، این کمیسیون هفته گذشته نشست مشترکی را با وزیر صمت و معاونان وی، مسوولان ستاد تنظیم بازار، مدیران ارشد و مسوولان اتاق‌های بازرگانی و اصناف برگزار کردند و قرار بود نمایندگان ناظر مجلس در جلسات ستاد تنظیم بازار حضور پیدا کنند. اما تا امروز هیچ دعوتی از مجلس نشده و از این جهت از وزارت صمت گلایه‌مندیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha