۴۸۵ نفر در اجرای طرح انتظامی  ظفر در استان مرکزی دستگیر شدند

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۴۸۵ نفر در اجرای طرح ظفر از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون در این استان دستگیر و مطابق قانون با آنان برخورد شد.

سردار « حسن مفخمی شهرستانی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: در این مدت، ۹۳ منطقه با اجرای طرح های عملیاتی ظفر در استان مرکزی پاکسازی شده است.

وی بیان کرد: ظفر یکی از کارآمدترین و اثربخش‌ترین طرح‌های اجرایی پلیس استان مرکزی در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی است که اجرای آن با رضایتمندی بالای مردم همراه است و به عنوان مطالبه مهم در دستور کار جدی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: طرح‌های اجرایی ظفر در ماه اسفندماه جاری در تمام شهرستان‌های استان و در هر شهرستان به مدت چهار روز اجار شده است.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: از مجموع متهمان دستگیر شده در این طرح در ماه جاری، ۱۴۹ نفر سارق بوده که با دستگیری آنها، ۲۸۱ فقره انواع سرقت کشف شده است و بسیاری از اموال سرقت شده به مالباختگان تحویل شده است.

وی بیان کرد: ۲۲۸ نفر نیز در راستای جرایم مرتبط با موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند و از این افراد نیز ۵۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با اجرای این طرح در شهرستان‌های مختلف این استان، ۱۶ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال کالای قاچاق نیز کشف و ۱۳ دستگاه خودرو شوتی( حامل کالای قاچاق) توقیف شده است.

سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: توقیف ۲۴۵ دستگاه خودرو، ۲۹ دستگاه موتورسیکلت و اعمال قانون برای ۳۰ هزار و ۱۲ وسیله نقلیه از دیگر توفیقات اجرای این طرح از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون در استان مرکزی بوده است.

وی تصریح کرد: در اجرای احکام قضائی نیز تعداد ۱۰۸نفر به علت داشتن برگه‌های جلب در اجرای طرح‌های ظفر در استان مرکزی دستگیر شده اند. 
از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۰ مرحله طرح ظفر در استان مرکزی اجرا و ۲۵۱ نقطه پاکسازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha