یک میلیون تردد نوروزی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۵۵۳ تردد از ۲۵ اسفند پارسال تا ششم فروردین امسال در مسیرهای ارتباطی محدوده زیر پوشش این اداره‌کل ثبت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد روز شنبه با بیان اینکه این ترددها توسط ۳۸ دستگاه تردد شمارآنلاین در مسیرهای ارتباطی زیر پوشش این اداره‌کل ثبت شده است، اظهارداشت: ترددهای نوروزی ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد. 
وی با بیان اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمات به شهروندان است گفت: انتظار می‌رود با همراهی شهروندان گرامی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا شاهد کاهش ترددها در راه‌های ارتباطی استان باشیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی دارای ۲ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زاهدان و ایرانشهر است که اداره‌کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان مستقر در زاهدان شهرستان‌های مرکزی و شمالی استان شامل زاهدان، خاش، تفتان، سراوان، سیب سوران، میرجاوه، زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچسستان مستقر در ایرانشهر شهرستان‌های جنوبی شامل ایرانشهر، دلگان، بمپور، سرباز، فنوج، قصرقند، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، راسک و چابهار را زیر پوشش دارند.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha