روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در لرستان مطلوب است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در پایانه‌های حمل مسافر استان مطلوب است و مردم با آرامش خاطر از ناوگان عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا میثم قدمی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی، ۱۳ تیم از کارشناسان حمل و نقل در قالب گشت های مستقل و تلفیقی با معاونت راهداری و پلیس به کنترل دروازه ای ناوگان کالا، مسافر و حمل مواد خطرناک، بازدید از پایانه های مسافربری و کالا، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا، بازدید از مراکز معاینه فنی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات این مراکز و عملکرد باسکول های مقابل پلیس راه مشغول هستند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمنی تردد در ایام نوروز، کنترل مستمر، شناسایی و برخورد با متخلفان حمل و نقل عمومی با جدیت در حال انجام است و نسبت به معرفی متخلفان به کمیسیون های مربوطه رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل اقدام می شود.

قدمی گفت: تمام دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در ۱۰ پایانه مسافربری سطح استان با همکاری شهرداری ها، شرکت های مسافربری و نظارت کامل کارشناسان حمل و نقل در حال اجرا است و مردم می توانند جهت جابجایی و تردد بین استانی با آرامش خاطر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی بیان کرد: کاربران حمل و نقل عمومی مسافر درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه از جمله رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، بی توجهی راننده به قوانین، توقف نکردن هنگام نماز یا برخورد نامناسب راننده، مراتب را از طریق سامانه شهراه (رسیدگی به شکایات وزارت راه و شهرسازی) و یا سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۲۴۰ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان را اطلاع دهند تا موضوع با قید فوریت رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha