۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 1461
کد خبر: 84278700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲هزار میلیاردریال برای پروژه های رودان سرمایه گذاری شد

بندرعباس- ایرنا- فرماندار رودان گفت: ۲هزار و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۹برای پروژه های این شهرستان سرمایه‌گذاری و تقدیم مردم شده است.

مصطفی غلامپور روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: گاز رسانی، اجرای شبکه فشار ضعیف هوایی به طول ۲۸۰ هزار و ۶۵۲ متر، احداث بازارچه شهرداری، مرکز نوآوری شرکت تاک سبز طبیعت رودان، مرکز جامع سلامت روستایی جغین شمالی، مرکز سلامت شهری پشته معزآباد، احداث ۱۰ هکتار گلخانه سبزی و صیفی‌، تکمیل ۶۴ واحد مسکن مهر کارکنان جهادکشاورزی، معدن کرومیت تنگ رود فاریاب و احداث زمین چمن فوتبال روستای آبنما از شاخص ترین طرح‌های رودان در سال گذشته است.
وی بیان داشت: بخش انرژی با ۳۵ طرح و هزینه هزار و ۲۰ میلیارد ریال، مسکن، عمران شهری و روستایی با ۳۳ طرح و هزینه  ۲۷۰ میلیارد ریال و بهداشت و درمان با ۱۷ طرح و هزینه ۴۰ میلیارد ریال بیشترین طرح‌های سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.
فرماندار رودان اظهارداشت: همچنین پارسال در بخش آموزش با تعداد ۹ طرح و هزینه ۷۰ میلیارد ریال، رفاه، تامین اجتماعی و فرهنگی و گردشگری چهار طرح و هزینه ۷۰ میلیارد ریال، کشاورزی و منابع طبیعی ۱۲ طرح با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال، ورزش یک طرح با هزینه ۲ هزار و ۲۱۰ میلیون ریال و بخش‌ دین و مذهب با تعداد یک طرح با هزینه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha