معرفی اعضای کمیته فنی تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان

تهران -ایرنا- فدراسیون کشتی اسامی کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان را معرفی کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان به ترتیب روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه در رامسر و روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه در تهران برگزار می شود.

اکبر فلاح، سید مراد محمدی و نادر ناظری بعنوان اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و مجید ترکان، یدالله اعتصامی و اکبر فلاح به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان معرفی شدند.

همچنین کادر های فنی تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان نیز به عنوان ناظر در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

مربیان تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان معرفی شدند

مربیان تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان برای حضور در اردوهای آماده سازی این تیم ها معرفی شدند.

محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به آغاز برنامه های فنی تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان، مربیان این تیم ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: در رده ی نوجوانان نادر رحمتی از البرز، سعید احمدی از مازندران، جلال لطیفی از همدان و جعفر دلیری از کرمانشاه بعنوان مربیان تیم ملی در کنار محمد طلایی بعنوان سرمربی این تیم فعالیت خواهند کرد.

کاوه تصریح کرد: در رده ی جوانان نیز  مصطفی میرعمادیان از مازندران، فردین معصومی از گیلان، احسان امینی از کرمانشاه و مصطفی آقاجانی از تهران بعنوان مربی معرفی شدند.

بعد از ۱۵ ماه روی پایم ایستادم

میثم زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره آسیا که پائیز سال 98 به دلیل تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاغی شده بود، اظهار داشت: پس از گذراندن چند ماه مراحل درمان خود که با حمایت فدراسیون کشتی انجام شد، هم اکنون درحال بازتوانی و کاردرمانی هستم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تمرینات و فیزیوتراپی که بر روی عضلات کمر خود انجام دادم توانستم که روی پای خود بایستم.

زارع تصریح کرد: هم اکنون با بستن آتل می توانم تا حدی روی پارالل راه بروم و قطعا اگر تمریناتم بیشتر باشد تا چند ماه آینده، شرایطم خیلی بهتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha