۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84282596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران بهاری تردد خودروهای عبوری را در جاده های خراسان شمالی مختل کرد

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش رگباری باران بهاری تردد خودروهای عبوری را در محورهای اصلی این استان مختل کرد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده عصر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون اکثر محورهای درون و برون شهری استان بارش های شدید رگباری همراه با باد شدید دارند که این وضعیت در گردنه ها باعث لغزندگی جاده ها شد. رییس پلیس راه خراسان شمالی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان دارند توصیه کرد که با احتیاط رانندگی کنند.

بررسی میدانی خبرنگاران ایرنا از سطح شهرهای  استان حاکیست که بارش شدید باران باعث آبگرفتگی معابر عمومی در این شهرها و اختلال در تردد خودروهای عبوری شد.

طبق گزارش هواشناسی جو ناپایدار همراه با بارش های رگباری بهاری در ۲۴ ساعت آینده هم ادامه خواهد داشت

.بر این اساس برای امروز تا اوایل صبح یکشنبه، بارش باران در پاره ای نقاط رگبار و رعدبرق با احتمال تگرگ محتمل است.                             این سامانه علاوه بر بارش رگباری و شدید با آن  خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا را نیز به دنبال دارد.                                               خسارت به تاسیسات سبک شهری و روستایی، آسیب به سازه های موقت، گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، سقوط اجسام از ارتفاع بویژه در کارگاه‌های ساختمانی و احتمال شکستن درختان فرسوده از مخاطرات فعالیت این سامانه بارشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha