۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۵۳
کد خبر: 84283066
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: مشکلات مرغ ایلام متاثر از استان های دیگر است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مشکلات مرغ این استان متاثر از افزایش قیمت سایر استان های کشور است.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نخستین نشست قرارگاه ساماندهی مرغ استان ایلام اظهار داشت: این استان جزو معدود استان هایی است که از نظر تامین مرغ و قیمت آن کمتر دچار مشکل شد.

وی افزود: اما به دلیل اختلاف قیمت مرغ استان با سایر استان ها علاوه بر نارضایتی اتحادیه مرغداران، بخش زیادی از مرغ استان از راه های مختلف از ایلام خارج می شد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: در آخرین نشست تنظیم بازار کشور که با حضور رییس جمهوری برگزار و قرارگاه ساماندهی مرغ تشکیل شد، مصوب شد قیمت مرغ از ۲۰۴ هزار ریال به ۲۴۹ هزار ریال و مرغ زنده مرغداری نیز به ۱۷۱ هزار ریال افزایش یابد.

رستمزاد گفت: همچنین فروش قطعه بندی مرغ نیز ممنوع شد و هیچ کدام از بخش ها همچون مرغداری، کشتارگاه، عمده فروش و خرده فروش حق افزایش خودسرانه قیمت را ندارند و باید طبق قیمتی تعیین شده مرغ عرضه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه افزایش قیمت مرغ به ۲۴۹هزار ریال مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور است و به منظور برطرف شدن مشکلات خروج غیرقانونی مرغ و تثبیت قیمت آن در سراسر کشور، این قیمت باید رعایت شود.

وی افزایش خودسرانه قیمت در کشتارگاه را غیر قانونی برشمرد و گفت: در صورت عدم تمکین کشتارگاه از قیمت مصوب به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha