۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84283471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ قایقران زنجانی در قالب تیم ملی عازم مسابقات آسیایی می‌شوند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات قایقرانی استان زنجان گفت: ۲ قایقران منتخب این استان در قالب تیم ملی به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند.

رضا محمدی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بهمن نصیری و زینب نوروزی به عنوان قایقران ملی پوش زنجانی در این مسابقات که در ۲ بخش مردان و زنان و از ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در توکیو (ژاپن) برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه قایقرانان ملی پوشان زن اعزامی به مسابقات آسیایی در حال حاضر در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی که در دریاچه آزادی تهران درحال برگزاری است حضور دارند، اظهار داشت: این قایقرانان به منظور کسب آمادگی بیشتر زیر نظر نظر مربیان تیم ملی تمرین می کنند.

محمدی با اشاره به اینکه سه قایقران ملی پوش مرد نیز  تمرینات خود را از ۲۴ اسفند ماه ۹۹ در الیگودرز از توابع استان لرستان آغاز کرده اند، یادآور شد: این اردوی آمادگی تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، پس از همه گیری ویروس کرونا، مرحله نخست این اردو با حضور هشت قایقران از استان های مختلف ایران از ۲۶ آبان تا ۱۶ آذر ماه پارسال ۹۹ در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

نازنین ملایی از گیلان، بهمن نصیری و زینب نوروزی از زنجان، کیمیا زارعی از همدان و شکیبا وقوفی، نگار نگهدار، حمیدرضا رضوانی و آریا سلیمان‌پور از تهران پاروزنان دعوت‌شده به مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی روئینگ بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha