امام جمعه کرمانشاه: تحقق شعار سال بر عهده مردم و دولت است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری بر عهده مردم و دولت است، یعنی مردم و دولت به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده، باید در جهت تحقق این شعار اتحاد و اتفاق داشته باشند.

آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در دیدار نوروزی استاندار کرمانشاه و معاونان استانداری با وی افزود: ظرف ۴۲ سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد در جهان خوب درخشیده ایم و به رغم مشکلات، دنیا در مقابل ما خضوع می کند.

وی بااشاره به تأثیرات مخرب ویروس منحوس کرونا بر اقتصاد جهانی تأکید کرد: اقتصاد جهان متأثر از این ویروس منحوس است و باطبع مشکلاتی برای معیشت مردم ایجاد کرده است، اما در کشور ما با این پویش مؤمنانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مشکلات به حداقل رسیده است.

وی در خصوص انتخابات پیش رو خاطرنشان ساخت: برگزاری انتخابات برای ما خیلی روان و ساده است، زیرا هیچ کشوری به اندازه ما انتخابات نداشته و این برنامه سیاسی را اجرا نکرده است.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص نرخ بالای بیکاری استان هم افزود: متأسفانه آمار بیکاری استان بالاست و تعجب است با وجود این همه ثروت و منابع خدادادی، چرا باید در استان بیکار داشته باشیم؟

وی علت عمده گرانی ها و نابسامانی معیشتی مردم را از بی تدبیری دانست و بر ضرورت ساماندهی هر سریعتر برخی اقلام مصرفی مردم تأکید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha