نماینده بوشهر: جهش تولید با حمایت از کشاورزان و دامداران میسر است

تهران- ایرنا - نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید و جهش تولید با مانع زدایی توسط مسوولان و حمایت از پرورش دهندگان، کشاورزان، دامداران و صیادان میسر است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «عبدالکریم جمیری» در نشست علنی روز سه‌شنبه پس از استماع گزارش وزیر جهادکشاورزی افزود: سال ۱۴۰۰ بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است که باید مردم  و مسوولان در این باره نقش آفرین شوند.

نماینده مردم بوشهر تاکید کرد: در حوزه نهادهای دامی مشکلات زیادی در کشور وجود دارد و اگر پرورش دهندگان، کشاورزان، دامداران و صیادان  حمایت نشوند، تولید و جهش تولید چگونه رخ خواهدداداتفاق بیفتد؟

وی افزود: کشاورزران یا نخلکاران که بذر نداردیا مشکل کمبود آب دارند نیاز به حمایت دارند. اگر وزیر جهاد کشاورزی می‌گوید قیمت نهادها در عرصه نهادها تعیین می شوند، باید پرسید پس جایگاه نظارت چه می‌شود؟ این در حالی است که بسیاری از افراد به دلیل بی عدالتی ها از شرکت در این رقابت محروم هستند.

جمیری خاطرنشان کرد: در مسئله توزیع نیز با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم و سیستم غلط، توزیع ناعادلانه و سودجویانه اجازه نمی دهد، توزیع مناسب و عادلانه محصولات کشاورزی و دامی صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha