۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84287750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتسال

سرمربی سن‌ایچ ساوه: مُستحق شکست نبودیم

۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰
کد خبر: 84287750
سرمربی سن‌ایچ ساوه: مُستحق شکست نبودیم

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: تیم ما مُستحق شکست نبود و بازیکنانم، مقابل گیتی پسند، بازی خوبی را ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، جواد اصغری‌ مقدم، عصر چهارشنبه بعد از شکست تیمش مقابل تیم گیتی پسند در نشستی خبری افزود: دیدار خیلی زیبایی بود و کسانی که آن را مشاهده کردند، لذت بردند.

وی افزود: حداقل تیم ما مستحق شکست با اختلاف ۲ گل نبود و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری بزند و پیروز میدان شود.

اصغری مقدم اظهار داشت: در این دیدار تمرکز داوران توسط یکی از افراد نیمکت نشین گیتی پسند برهم خورد و بازی درست پیش نرفت که این موضوع هم تاکنون بارها اعلام شده ولی با آن برخورد نمی‌شود و با این کارها، خودمان فوتسال را زیر سوؤال می‌بریم.

وی گفت: بازیکنان ما فوق‌العاده بازی کردند و با این شکست، چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود.

سرمربی سن‌ایچ خاطرنشان کرد: شعار همیشگی ما این بوده که بُرد با هر قیمتی قشنگ نیست و ما چنین بُردی را نمی‌خواهیم، در زمین تمام تلاش خود را می‌کنیم و اگر شایسته باشیم، پیروز می‌شویم.

وی تصریح کرد: من این پیروزی را به تیم حریف تبریک نمی‌گویم چون آنها می‌خواستند با حاشیه‌سازی پیروز شوند و موفق هم شدند.

وی ادامه داد: با این حال، امیدوارم هر ۲ تیم در ادامه راه خود موفق باشند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و سن ایچ ساوه از هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزارشد و در پایان تیم میزبان در یک بازی نفسگیر و پُر برخورد با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد.

گیتی پسند با این پیروزی هفت امتیازی شد و پس از مس سونگون در رده دوم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و تیم سن ایچ ساوه نیز با همین امتیاز سوم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha