۳۰۰ گروه ویژه اجرای محدودیت‌های کرونایی در فارس را نظارت می‌کنند

شیراز-ایرنا-رییس دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس گفت: ۳۰۰ گروه بازرسی و نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان فارس تشکیل شده و بر چگونگی اجرای محدودیت‌ها نظارت می‌کنند.

ابراهیم استوار میمندی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس ارزیابی های انجام شده میزان رعایت شهروندان این استان برای پیشگیری از کرونا به نسبت موج های گذشته حدود ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ گروه ویژه بازرسی و نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی در سطح این استان تشکیل شده،گفت: در سطح کلانشهر شیراز نیز ۲۴ گروه نظارت و بازرسی تشکیل و از روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده اند.

رییس دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس اضافه کرد: با هدف افزایش نظارت ها تعداد ۱۱۲ خودرو از دستگاه های اجرایی فارس تقاضا شده که این انتظار وجود دارد که روند در اختیار گذاشتن این خودروها شتاب گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: در شرایط کنونی که وضعیت بسیاری از شهرهای استان فارس قرمز است فعالیت دفاتر استاد رسمی مشکلاتی را در این استان بوجود آورده بنحوی که در این مراکز ازدحام جمعیت وجود دارد و این دفاتر مشمول تعطیلی و محدودیت ها نیز نشده و دورکاری را نیز اعمال نمی کنند که باید برای فعالیت این مراکز تصمیم گیری جدی شود.

استوار میمندی گفت: بعضی ادارات فارس نیز در اعمال دورکاری کارکنان سخت گیری و در برابر اجرای آن مقاومت می کنند و همچنین بعضی باشگاه های ورزشی نیز بصورت زیرزمینی فعالیت کرده که نظارت‌ها در این خصوص طی هفته پیش رو تشدید خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha