حد نصاب کاندیداها در انتخابات شوراهای روستایی استان مرکزی کامل شده است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: حد نصاب کاندیداها در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در اکثر روستاهای استان کامل شده که با تحقق این مهم، در روز اخذ رای شاهد حضور روستاییان برای انتخاب معتمدان خواهیم بود.

سید«علی آقازاده» شامگاه یکشنبه در بازدید از بخشداری‌های توره، سربند، قره کهریز شازند در ساعات پایانی ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستاها افزود: در روزهای اول نام نویسی‌ها این موضوع مطرح بود که ثبت‌نام کاندیداهایی روستایی در برخی روستاها به حد نصاب نرسند.

وی اظهار داشت: اما اکنون که ساعات پایان ثبت نام است نشان می‌دهد در ۲ روز اخیر استقبال از ثبت نام مناسب بوده و در تعداد اندکی از روستاها که مشکل حد نصاب بود فرمانداران و ستاد انتخابات استان بلافاصله موضوع را به بخشداری و دهیاران اعلام و آنان از معتمدان برای ثبت نام دعوت کردند.

استاندار مرکزی گفت: امید است عزیزان روستایی همزمان هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات معتمدان که نمایندگان مردم در شوراها هستند، حضور گسترده داشته باشند.

آقازاده افزود: برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه همه امکانات در استان مرکزی فراهم شده و امید است با تعداد قابل توجهی از نیروهایی که در ستاد انتخابات استان فعال هستند، شاهد مشارکت بالا در بزرگترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ باشیم.

وی اظهار داشت: امکانات و تدابیر لازم برای تامین امنیت در انتخابات اندیشیده شده است و با آمادگی لازم شهروندان در ۲۸ خرداد، شاهد انتخاباتی در خور انقلاب باشیم.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha