هشت هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد قزوین ایجاد شد

قزوین – ایرنا – مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: هشت هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سال گذشته با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی تخصیصی به این نهاد برای مددجویان استان ایجاد شد.

مهرعلی حق گویان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این آمار اظهار داشت: این آمار باعث شده تا کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین رتبه نخست کشوری را در زمینه ایجاد فرصت شغلی کسب کند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد که چهار هزار و ۲۰۰ مددجوی قزوینی از آن استفاده کردند.

این مسوول گفت: اعتبارات اشتغالزایی ما سال گذشته ۱۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات منابع بانکی، بند ب تبصره ۱۶، مشاغل روستایی و منابع امدادی بود که علاوه بر تحقق کامل این عدد، هشت درصد هم بیشتر منابع جذب شد.

حق گویان با اشاره به آمار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در زمینه کاریابی، اضافه کرد: در سال گذشته یک هزار نفر از مددجویان قزوینی به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی معرفی شدند و در این زمینه هم بیش از سقف فعالیت داشتیم و رتبه نخست کشور را کسب کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: در این زمینه تعامل با کارفرمایان هم در دستور کار بوده و برخی از شرکت ها بسته های تشویقی و بیمه حق کارفرمادریافت کرده اند که این رویه امسال نیز تداوم خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha