هیات‌های ورزشی سوارکاری برای ساماندهی باشگاه‌ها اقدام کنند

یزد- ایرنا- رییس فدراسیون سوارکاری ایران گفت: ساماندهی باشگاه‌ها به عنوان یکی از مهمترین امور باید در اولویت برنامه‌های فعالان و هیات‌های ورزشی این رشته در استان‌ها باشد.

به گزارش ایرنا، مسعود خلیلی روزیکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان یزد افزود: تحقق این امر مهم با تعریف برنامه و طرح‌های مناسب بر اساس شرایط هر منطقه موجب گسترش این ورزش صنعتی و ارتقای آن در عرصه بین‌المللی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در این خصوص در کشور و نیز در استان یزد اقدام های خوبی برای ساماندهی باشگاه‌های سواری کار صورت گرفته است ، ادامه داد: برای موفقیت در هر رشته ورزشی به خصوص این رشته موثر باید برای ساماندهی باشگاه‌ در سال‌جاری بیشتر تلاش کرد.  

این فعال ورزشی در حوزه سواری کاری، آموزش اعضا، مربیان و فعالان این رشته را جزو موارد اساسی ذکر کرد که باید در کنار ساماندهی باشگاه‌ها پیگیری شود که رکن اصلی تمامی موفقیت ها در گرو به روز بودن و استفاده از دانش و آخرین یافته های رشته سوارکاری است.

خلیلی از تمامی سوارکاران و باشگاهداران یزد خواست برای توسعه این رشته که استان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، تلاش کنند، رییس جدید هیات و کادر اجرایی نیز کمک کنند و برای جذب جوانان و فعال کردن مسابقات نیز اقدام شود.

همچنین مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان یزد و احمد هاشمی معاون توسعه ورزش استان ، گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه‌های رشته سوارکاری ارایه کردند و توجه به آموزش مربیان و ساماندهی باشگاه‌ها را ضروری دانستند. 

در این مجمع، سعید ابوطالبی، سیدعلی حسینی و علی مرزنگوش سه داوطلب سکانداری هیات سوارکاری استان یزد بودند که با انصراف مرزنگوش، رای‌گیری برگزار شد که در رقابتی نزدیک ابوطالبی با کسب ۹ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس جدید هیات سوارکاری استان انتخاب شد و حسینی دیگر نامزد این مجمع هشت رای کسب کرد.    

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰  هزار نفر جمعیت، ۳۰۰ باشگاه سوارکاری و حدود ۶ هزار راس اسب اصیل نژاد عرب دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha