مسوولان استان کرمانشاه عروج شهادت‌ گونه سردار حجازی را تسلیت گفتند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه و فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور روز دوشنبه با صدور پیامی مشترک عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سید «محمدحسین‌زاده حجازی» را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا؛ در متن این پیام آمده است: خبر عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سید «محمد حسین زاده حجازی»؛ جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عمر با برکت خود را در دوران های مختلف صرف جهاد فی سبیل الله و پاسداری از اسلام و انقلاب کرد، موجب اندوه فراوان شد.

در ادامه متن این پیام آمده است: این مجاهد نستوه و فرمانده خستگی ناپذیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در راه دفاع از آرمان های اسلام عزیز و ایستادگی در مقابل ظالمین زمان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در مسوولیت های مختلف در سپاه پاسداران منشا خیر و خدمات ارزنده بود.

لذا اینجانبان شهادت این سردار رشید اسلام را محضر حضرت ولیعصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، جبهه مقاومت اسلامی، ملت شریف ایران و همچنین خانواده و همه ارادتمندان و همرزمان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستاریم.

این پیام مشترک به امضای آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، سردار سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه و امیر سرتیپ «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور رسیده است.

به گزارش ایرنا، بنا به اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ پاسدار سید«محمد حسین زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی شب گذشته(یکشنبه) بر اثر عوارض شیمیایی به جا مانده از جنگ تحمیلی به لقاءالله و یاران شهیدش پیوست.

سردار حجازی در دوران دفاع مقدس نقش عمده‌ای در تأسیس، سازماندهی نیروی انسانی و تشکل رزمندگان دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌های عملیاتی اصلی و مهم جبهه بر عهده داشت.

سردار حجازی به مدت ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود و زحمات زیادی برای سازماندهی بسیج بعد از دوران دفاع مقدس کشید و همچنین مقطع کوتاهی را به عنوان رئیس ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه و در نهایت حدود هشت سال به اتفاق سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت در خدمت امت اسلامی بودند.

بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی با پیشنهاد سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس، سردار حجازی به جانشینی فرماندهی نیروی قدس منصوب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha