۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84300943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کاظمی: استقلال مقابل الشرطه جاه‌طلب بود

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۵
کد خبر: 84300943
کاظمی: استقلال مقابل الشرطه جاه‌طلب بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌ها برابر الشرطه جاه طلب بودند و توانستند با شایستگی قدرت خود را به نماینده عراق دیکته کنند.

به گزارش ایرنا، «حسین کاظمی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال جاه طلب بود و توانست با شایستگی قدرت خود را به نماینده عراق دیکته کند.

وی افزود: در روزی که الشرطه عراق فوتبال فیزیکی را در دستور کار قرار داده بود استقلال با فکر و با برنامه بازی کرد. آنها اجازه ندادند حریف بازی را به گونه‌ای پیش ببرد که فوتبال تاکتیکی از بین رفته و بازی مستقیم شکل بگیرد.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: خط دفاعی استقلال با جای‌گیری و حضور به موقع خود، مهاجمان حریف را از بازی خارج کرد و در طول ۹۰ دقیقه فرصت چندانی برای گلزنی الشرطه خلق نشد.

کاظمی تصریح کرد: بازیکنان خط میانی استقلال چه در کار هجومی و چه در کار دفاعی بی‌نقص بودند. ضرب‌آهنگ بازی در اختیار استقلال بود و این نشان از عملکرد عالی و بی نقص خط میانی این تیم در این جدال بود.

وی تاکید کرد: فرشید اسماعیلی این روزها به مرد همه‌کاره استقلال تبدیل شده است و با گل‌هایی که به ثمر رسانده، ثابت کرده که می‌تواند در آینده ای نزدیک به تیم ملی هم دعوت شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال به طور حتم در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha