سردار حجازی فرمانده شجاع و خستگی‌ناپذیر عرصه‌های مقاومت بود

تهران- ایرنا- فرمانده قرارگاه مرکز خاتم الانبیا (ص) گفت: سردار حجازی فرمانده شجاع، صبور و خستگی‌ناپذیر عرصه‌های خطیر جهاد و مقاومت در جبهه‌های حق و شرف در سطوح عالی فرماندهی در میدان‌های جهاد بود.

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید روز سه‌شنبه در پی عروج شهادت‌گونه جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی نوشت: روح مشتاق شهید زنده سردار سید محمد حجازی فرمانده شجاع، متقی، صبور و خستگی‌ناپذیر عرصه‌های خطیر جهاد و مقاومت در جبهه‌های حق و شرف از سال‌های متمادی خدمت و مجاهدت مخلصانه در سطوح عالی فرماندهی در میدان‌های جهاد و فرماندهی در جبهه‌های داخلی و خارجی ناباورانه از میان ما به ملکوت اعلی و پر کشید و جان عزیزش در ماه ضیافت الهی در محفل نورانی شهیدان به‌ویژه در جوار فرمانده و همرزمان شهید خود حاج قاسم سلیمانی در رضوان معبود بی‌همتا آرام گرفت.

فرمانده قرارگاه مرکز خاتم الانبیا (ص) افزود: کتاب حیات طیبه سردار حجازی، متراکم از اوراق زرین و نورانی افتخار خدمت، مجاهدت، شجاعت، ولایت‌مداری، جدیت، پشتکار و تواضع و اخلاص و روحیه و منش بسیجی و عشق بی‌پایان به خدای عزیز و جمیل و اهل بیت طاهرین نبی مکرم اسلام (ص) و خدمت به مردم و مستضعفین بود.

رشید خاطرنشان کرد: او بازوی امین و خدوم فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) بود که در طول عمر سراسر مجاهدت خود چهره حقیقی از پاسداری را برای همسنگران و جوانان مسلمان جبهه مقاومت در سراسر منطقه به تصویر کشید.

وی در این پیام ضمن تسلیت در این ماه شریف از محضر خدای مهربان برای آن مجاهد فی‌سبیل‌الله علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برای خانواده مکرم، بازماندگان و همرزمان غیورش، به ویژه در نیروی قدس سپاه پاسداران صبر و اجر عظیم و رهروی پیروزمندانه مساله کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha