۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84303059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش یمن انتقام خون شهید «الصماد» را به زودی می گیرد

۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبر: 84303059
 ارتش یمن انتقام خون شهید «الصماد» را به زودی می گیرد

تهران-ایرنا- سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سومین سالروز شهادت «صالح الصماد» رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن گفت که نیروهای یمنی عملیات آتی خود علیه متجاوزان را به نام «الصماد» انجام خواهند داد و فقط منتظر دستور رهبر انصارالله هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» امروز (سه شنبه) در سومین سالروز شهادت «صالح الصماد» رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که انتقام عملیات ریخته شدن خون شهید صالح الصماد در راه است و نیروهای مسلح در حال آماده سازی برای انجام این عملیات است.

وی با بیان اینکه خون شهید الصماد هرگز پایمال نخواهد شد، تأکید کرد: نیروهای مسلح یمن منتظر دستور رهبر انصارالله هستند.

شورای عالی سیاسی یمن دیروز (دوشنبه) مراسم گرامیداشتی را به مناسبت سومین سالروز شهادت صالح الصماد برگزار کرد. این مراسم در استان‌های صنعاء، ذمار، صعده، الحدیده، حجه و تعز برگزار شد.

صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ در حمله جنگنده‌های سعودی به خودروی وی در استان الحدیده به شهادت رسید.

عربستان به همراه امارات و بحرین و با کمک آمریکا ائتلافی را برای حمله به یمن تشکیل داد و تلاش کرد که «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند، اما در طول شش ساله گذشته و با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچیک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است.

این ائتلاف به مرور و به دلیل شکست های گسترده از نیروهای مردمی یمن به سوی فروپاشی سوق پیدا کرده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می‌جنگند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha