ارتباط دانشگاه و شرکت پتروشیمی ارومیه تخصصی‌تر می‌شود

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه ارومیه گفت: همکاری این دانشگاه با پتروشیمی ارومیه تخصصی تر و بیشتر شده و از ظرفیت های ۲ طرف برای توسعه صنعتی و علمی استفاده خواهد شد.

رحیم حب نقی روز چهارشنبه در بازدید از شرکت پتروشیمی ارومیه اظهار داشت: دانشگاه ارومیه در تقویت ارتباط بین صنعت ودانشگاه تمامی تلاش خود را به کار گرفته است.

وی افزود: ۱۱۱ طرح پژوهشی در ارتباط با صنعت در دانشگاه‌های استان طی یک سال گذشته انجام شده که دانشگاه ارومیه با ۵۱ مورد بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: مبالغ اختصاص یافته به این طرح‌ها ۲۷ میلیارد ریال است که از این میزان ۲۳ میلیارد ریال مربوط به دانشگاه ارومیه است.

"پژمان اسدی" مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی ارومیه نیز در این بازدید ضمن معرفی این شرکت و محصولات آن ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مجموعه، در خصوص برقراری ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ارومیه ابراز امیدواری کرد.

وی اظهار داشت:  این شرکت متعلق به مردم آذربایجان غربی است و همه افراد جامعه باید از منافع آن بهره‌مند شوند.

در این بازدید اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، پذیرش اعضای هیئت علمی در قالب فرصت مطالعاتی ارتباط با صنعت و گذراندن دوره‌های کارآموزی دانشجویان به عنوان روش‌های همکاری دانشگاه ارومیه با شرکت پتروشیمی بیان شد.

به گزارش ایرنا دانشگاه ارومیه برای اولین بار در نظام رتبه‌بندی لایدن (CWTS Leiden Ranking) یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر جهان حضور یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha