هدف دشمن جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات است

یزد- ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات امسال جزو اهداف و خواست اصلی دشمنان نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اهمیت انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: غربی‌ها ۲ برنامه راهبردی برای انتخابات، یکی کاهش حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگری شکل نگرفتن دولت انقلابی و جوان دارند .

وی یادآور شد: شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ عمومی و مهمی است که در سال جدید بر عهده ملت فهیم ایران است و از همه مردم مومن و فهیم استان تقاضا می‌شود تا با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای علاوه بر نشان دادن انقلابی بودن مردم، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

این مسوول در ادامه به شعار امسال اشاره کرد و با بیان اینکه روشنگری و فرهنگ‌سازی، رسالت مهم ستاد اقامه نماز در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌هاست تصریح کرد: ستاد نقش فرهنگی و ارشادی و آموزشی دارد و به طور طبیعی در راستای فرهنگ‌سازی و معرفی اندیشه‌های رهبری در ابعاد مختلف همت می‌گمارد.

موسوی بیان کرد: نامگذاری سال‌های مختلف که از اول فروردین ۷۸ توسط مقام معظم رهبری آغاز شد و رویکردی که تاکنون ادامه یافته و هر ساله نام مشخصی به عنوان شعار سال از سوی معظم له مطرح و فواید متعددی برای پیشرفت کشور داشته است.

مدیر ستاد اقامه نماز یزد یادآور شد: از آنجا که امسال  از طرف رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی نامگذاری شده بر همین اساس دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به تناسب وظایف خود در راستای تحقق این شعارها برنامه‌هایی را اتخاذ می‌کنند که ستاد اقامه نماز از جمله این نهادهاست.

موسوی گفت ضرورت این نامگذاری این است که عمود خیمه اقتصاد، برنامه‌ریزی برای رشد تولید و خودکفایی است و یکی از ارکان مهم راهبرد ایران قوی، شکوفایی و جهش تولید است و لازمه تحقق این کار رفع موانع و پشتیبانی از افسران جبهه تولید است.

وی تصریح کرد: ستاد اقامه نماز به منزله یک دستگاه فرهنگی و غیر اقتصادی می‌تواند با روشنگری و فرهنگ‌سازی نقش‌آفرین باشد و طبعا مدرسان و مبلغان ستاد، ترویج رهنمودهای رهبری عزیزمان را با جدیت در سال‌جاری در اولویت قرار می‌دهند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha